Looooooov!

Har äntligen slutat jobba och det känns skönt, men man har inget att göra om dagarna, så det känns lite drygt! Mamma är i Polen nu, och jag hoppas att vi ska dit när hon kommer hem, till något hotell och slappa o chilla och shoppa. Skulle varit skönt =D =D !

För någon vecka sedan fick jag ett sår vid örat, och det blev visst infekterat, så nu äter jag antibiotika för att det ska försvinna. Jag fick tre eller fyra år till i huvudet, och det visade sig vara någon bakterie i huvudet. Så nu får jag inte sola så mycket osv. Känns inte så kul eftersom jag och elin ska till tosselilla snart :D men vi får ta det när allt har gått bort, det borde vara borta snart =) Hoppas jag :D.

Min älskling jobbar nuuu och tre eller fyra veckor framåt! =( Så honom träffar man bara på helgerna, känns tråkigt för det är nu på sommarlovet man ska uttnytja tiden så mycket som möjligt. Men vi träffas ändå mer än vad vi brukar. Han skola ska lägga ner =/ men den goda nyheten är att...han kanske ska börja i Lund :D hoppas hoppas! Då kan vi träffas på lunchen och så =) IIH! HOPPAS!!! =D

Efter trean kanske jag och en pooolare ska studera i spanien, så fett=D hoppas något sånt blir av iaf. vill göra något roligt efter trean.


Snart bär det av till Ayia napa! Bara 25 dagar kvar sen så åker vi. Sen sitter vi åp flygplatsen och väntar på att flyga iväg :D :D ! Guuud så kuuuul det ska bli, ska bli så brun =). Men det tråkiga är att när vi kommer hem så har vi bara fem dagar kvar innan skolan börjar =( och viiiiiiiiiiiiiiii måste komma på något att göra/utveckla till vårt projektarbete!!!!!! PAAANIIIIK om vi inte kommer på något. Herregud!

Jajaaaa, vi ses i Cypern om 25 dagar. FEEEESTAAAAAA,SOOOOOLA,BAAAAAAAAAADA,HA SKOOOJ, ÄTAAAAA =D hahaha! Måste köpa engångskameror :D IIH! Ska a massor av bilder! Längtar så mycket, men det tråkiga är att jag måste lämna min älskling hääär hemma i Sverige =(

Och jullzoor, du får ha det JÄÄÄTTEskoj i Polen nu, men shoppa inte allför mycket ;) som du brukar! =D HA DET BAAALL! <3! Sen får vi ses när du kommer hem! =)


Älskar dig älskling, du är sååå gullig mot mig =D Kommer sakna dig så mycket när jag åker dit =( men sen när jag kommer hem ses vi ju igen =D hehe. Hoppas att Polen blir av, så vi bara kan njuta av vårt lov och bara sola och bada tsm =) HOPPAS! Älskar diig och det vet du om. Du lyser upp min dag , och utan dig känner jag mig inte hel. Du gör mig hel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0