Lomma =)

Jaa.nyss varit på lomma, jobbigt att cykla dit, lättare på hemvägen =) Men nu är jag såå trött, så ska nog bara chilla ikväll o sååå. Lite brun blev man...imorgon blir det kanske lomma igen, sen kanske malmö, eller blir det sola i någons trädgård eller såå! :P får väl se, orkar inte cykla till lomma bara.

16 dagar nu, det går ändå snabbt, ska kanske till Polen när mamma kommer hem, och då kommer det gå ännu snabbare =)! Sen blir det Sofie på fredag =) ferremedlerre!  Kommernog bli skoj. Sen om någon vecka ska jagnog till tosselilla med min älskling o hans familj o hans släkt typ. hehe. hoppas det, för det är skitkul där =) och man blir brun också!

Du får ha det så kul på Kreta, synd att det skulle bli så innan avresan men vi är ju rätt vana ? =/  men det brukar lösa sig sen. Men du får iaf ha det så kul så ses vi när du kommer hem och då är det Ayia Napa! =)

Nu ska jag duscha sen ska jag äta sen ska jag chilla och sen ska jag nog titta på topmodel eller något =)! Finns inget annat att göööra :P!

Patrik hjärta Camilla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0