Ikväll

Ikväll ska jag och mina kompisar på middag :) hos en kompis som har fyllt 18 år. Hoppas hon blir glad för det vi har köpt. Hehe, blir hon säkert. =) Det är så himla fint väder idag, ligger och solar i trädgården och läser en bok ;P framsteg. Jag läser gömda, som jag köpte för några dagar sen, köpte även asyl som är andra delen. Spännande!

Pappa fyller år idag =) GRATTIS! Så vi ska ha lite gäster ikväll, fast jag är ändå inte hemma då. Ska ut o sola lite mer sen är det match klockan fem och klockan 9. Hejar på brasilien och portugal :D HEJA!

Vid sex kommer min älskling, sen när vi är klara och så vid halv sju så bär det av till Elin och sen träffar vi Julia och sen hem till Linn =) Kommer säkert bli jätteroligt där. :)

Nu ska jag gå och sola igen. Ciao!


Camilla älskar Patrik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0