Göteborg

Ja just det, jag ska kanske till göteborg snart, med min syster och hennes kompi och min kille =) Dem ville gå på liseberg, så behöver dem någon äldre med sig, alltså jag och min pojkvän. Men vi får se, jag åker juom 17 dagar, och patrik jobbar nu så det får bli någon helg. Får väl se om det blir av. Hade nog varit rätt skoj. Men men.

Jahaa..göra idag ? ska träffa Elin och Linn sen, men linn är någonstanns nu och elin med. Så nu får ja bara sitta hemma och vänta på att dom ska komma hem. Ska nog ut och sola en stund i trädgården, men det är inte roligt att sola helt själv hemma, blir så långtråkigt och kan inte ligga mer än 30min, sen måste jag in igen och vila typ. Usch! hehe.

Jaa, fick halva min lön för någon dag sedan. =) wihooo, men måste ju själklart betala resan och ta fickpengar från lönen :P men jaja :P det löser sig för ja har ju lite pengar på kontot fort.

Åhh eliiiin eller liinn kom hem nuuu, jag har trååååkigt!! =P haha, har kommit fram till att.....man knappt gör något på sommarlovet, bara sitter hemma och slappar!! Faan vad jag vill till Polen just nu!! ÅHHH!

Näää, nu ska ja inte sitta häro ch mögla, ska ut och sola en stund =P

Ciaaaaaaaaaaaaaao!                        Jaa, cypern här ja=) !! IHh, vårt hotell, snart kommer vi ligga där och sola =)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0