Finns inget att göra

Det finns verkigen inget att göra idag, Skulle till stranden men orkade inte igååår, men nu vill jag =P men icke. Skulle till älsklingen men icke. =( Usch, får väl fråga pappa om vi kan åka och handlaaa mat eller något, så jag kan hanlda min efterlängtade glass, då kan jag sitta och äta i trädgården =D.

Jahaaaa, jaja, kanske ska till Polen i helgen iaf, en vecka om vi hittar något, jag har iofs kaaanske hittat ngt ? Men vi fåår se! =) Hoppas det, för då har man iaf ngt at göra och tiden kommer gååå mycket snabbare! hihihi.

Snart så ska min pojkväns storasyster föda sitt barn :D hoppas det blir gulligt!! =) Så himla kul det ska bli, och vem ska sitta barnvakt? joo jag :D haha! måste, måste ,måste. Jag älskar sånna små bebisar :D hihi, kommer bli hur söt som helst, det vet jag =)!

Jahaaaja..nu ska jag nog gå ut i trädgården en stuuund, liksom..vad annars ? Sen ska jag till stan en runda imorgon, snabbt och sååå!

Haajsvaaaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0