C hjärta P

Ja just det. Sitter här och har tråkigt, tittar på någon film på trean, orkanstryka 6 ? Något sånt, och kränger godis i min ensamhet. haha kulkul. Ska sova tidigt idag, så man är pigg imorgon. ska planera lite inför resan och sånt, vad vi ska ha med oss och så.

Varför är det så här? Varför tänker jag på det nu ? ska jag inte göra, ska ju skita i det men det går inte! vill inte tänk så, åååh, det bara förstör, men jag vet ju inte, vet ju inget, det är därför. Jävla skit! Får skita i det nu annars kommer vi falla ihop!Och det vill jag inte, inte, inte!!!! verkligen inte, Vill leva med dig länge länge till! ALLTID! Du är mitt allt och gör mig lycklig!! Du är mitt hjärta! Och ja älskar dig så mycket! finns alltid där för mig. Måste reda ut saker iaf! Sen, sen ska vi leva lyckliga =) Det kommer vi. Men sen när skolan börjar kommer man inte kunna träffas så mycket:( Båda har fotboll och skola och så, faan! Nu har vi iofs inte heller träffats så mycket, men vi båda har jobbat. Men vi får träffas sen iaf, jag kommer iaf åka till dig och så =). Älskar dig och kan vara mig själv med dig. Känner mig så trygg med dig.

jaaao, idag har jag chillat hemma sen varit på noooova med elin, hon fick sin efterlängtade present. hahah ett kort och sen så ska jag bjuda henne på en drink i cypern :D haha hoppas hon blev glad! =)

Elzor åker ju till Kreta på tor, och min älskling jobbar, julia är inte hemma och linn vet ja inte vad hon ska göra, lommabrudarna åker till skagen, jaa alla är borta, jag vill också bort. Men jag vet, att det kommer bli så skönt att komma ifrån Sverige ett tag, verkligen, alla problem och allt skit här! ska bli så skönt!!! =)

På fredag ska jag kanske på feest hos en polare som fyller 18 år =) HIHI! Får se om jag ska dit. Tror det, det kan nog bli roligt! =)

Nu ska jag nog sluta skrivaaa haha, undra vem som läser min blogg egentlgien ? Bara de jag känner ? jag vet inte, men roligt roligt, tror inet att alla tycker det är så intressant haha! Skriver aldirg något roligt egentligen =) men men.

ska kila nu, haaajsvaaj så länge, kanske skriver mer ikväll! vem vet.

Och du kom ihåg, jag älskar dig mest i världen, och jag VET att vi är menade för varandra =) Alltid du och jag! ÄLSKAR DIG!

Kommentarer
Postat av: linn

naaaaja inte sluta skriva. haha

2006-07-25 @ 23:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0