Booooooooorta

Nu åker vi strax. Åker härifrån klockan 7, sen ska vi hmta Patrik! Sen åker vi till båten :P! hehe.

Får sluta tänka på det, och gå vidare nu. Skiter i vilket.

Vill iallafall aldrig mer se DIG! Och haha om vi ska träffas för det var längesen ? EHH NÄ, skulle inte tro det, usch! Fy, vill aldrig mer prata med dig eller se dig
.

Ska ha det kul i Polen nu trots allt. Allt blir nog bra till slut. HOPPAS JAG! Nu kan ja lita på dig, det vet jag! =)

Ni alla får ha det bra här i Sverige så ses vi när jag kommer hem =D. Alltså på fredag!

Ha en skön vecka =) PUSS!

Kommentarer
Postat av: soffis

have fuuuuuuuun

2006-07-31 @ 17:33:14
Postat av: SuPeRDuPeR GiRlEn

HAHAHAHA! asså lilla vännen.. du går in o skriver blogg efter en fest!? vad är det med daaajje???? hihi. vackra inlägg också.. stackars filippa....... men nu e jag hemma och ja hoppas du inte har utslag i ayia napa?!?!?!?!?!? ps. du glömmer bokstäver hela tiden ds. POLAKILAAAAAAND over and out

2006-08-04 @ 13:22:40
Postat av: Anonym

asså vad är detta??????? ER DU INTE HEMMA SNAURT?:) förresten vad skulle ja ta med ti ayia napa? ja tappade bort listan typ! :O ujujujjjjjjjjjj. lite update: ja har varit magsjuk o josse har bytat lag! sNyFt ! thihi.

2006-08-07 @ 20:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0