Skolan dödar

Jaaa, är så skoltrött, somnade när jag kom hem, sjukt skönt, men fick ångest när jag vaknade. Måååste plugga på rättskunskapen, har prov på fredag, och måste ha MVG! HAVE TOOO! Sen har jag turism att göra, religion och polska, men religionen är chill, kan få vg på det, hehe :P Orkar inte göra det.

Men men, fick ett mejl av min tränare, där det stog att vi ska joggapå torsdag. halv 8 till 9!! Vi ska jogga runt Lund har jag hört?! KUUL! och nästa torsdag är det bad, men då kan inte jag för ska öva på Caset och såå, och jag orkar inte bada med laget! OJ VAD KUL liksom, neeejnej, helt blek också!

Ska kila nu, ska plugga lite på rättskunskapen, läsa kapitel 5 och så, men imorgon blir det plugg och sen även polska!

Älskar dig! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0