Helgen

Snart är helgen sluut igen, jobbigt men sant. Denna helgen har varit extra mysig.Har varit med min pojke hela helgen. I fredags så var vi med Linn och Danne och tittade på Kalle och chokladfabriken =). I lördags så gick vi på staaaun och letade julklappar och idag tittade jag på hans cup, tornspelen, det gick bra för dem och nästa helg ska de spela igen =). hoppas de vinner :D :D! hände en helt hemsk sak med en i hans lag. När de spelade första matchen så typ trillade en spelare på Patriks lagkompis och heela hans vrist vred sig typ. Foten var helt sne och så stack det ut sån bula vid anklen. Såååå äckligt, och det såg ut att göra sjukt ont, så ambulansen fick komma och sen drog dem tillbaka vristen igen, usch! synd synd.

sitter och pluggar turism, känner mig lite grym haha, är nästan klar med arbetet, men hinner inte redovisa imorgon så får göra det på onsdag morgon istället!! Hinner inte öva o såånt idag för har träning strax.

Ska kila nu. Ska göra klart arbetet sen typ vila lite.

Älskar min fining.

snart är det juul! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0