Helgen

Ja, helgen har variit joooooobbig!! Iag stog vårt företag, POLKAPINGLORNA, på Ystad julskyltning, helt mysigt men kallt som faaaaeeeen, och mina tåår frös ihjääl!!! hahaha, men vi fick sålt nästan allt!! GÖTT, men det tråkiga är att vi måste ge tillbaka allt hahaha, till dem som satsat!!ATTANS!!!!!!! Men det är väl så det fungeraar!! NYÅR börjar närmaa sig, och hittade ett fint linne på MQ idag, som jag  vill ha =) Mycket naajs, OCH JAG SKA INTE HA FEEEST!NEVER! haha! Men meeen, måste gå och göra mig klaar, ska plugga lite RK innan jag går och lägger mig! Tråkigt men mååste, har lite arbete att fixa i veckan med! PAALLA, men snart loov, gött som fan!
Go Polkapinglorna! Våra polkagrisar är poppis! "kan jag få den för 3 kr? "kan jag få den för 10?" "kan jag få den för 11?" " eller YES jag har 12 kr här!! " HAHA sånna små killar! haha

SOV GOTT!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Joo camme ska ha fest, camme ska ha fest :D

2006-12-04 @ 17:51:29
Postat av: luiiiss

FEST HOS CAMZOR

2006-12-04 @ 17:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0