älskling

älskling

MMM SÅ FIN HAN ÄR =D MY LOOOVE!!! Min lilla modell!!:D

Cupen idag....njaaa vad ska man säga! så fort vi fick reda på att Malmö FF var med i vår grupp var det kört. Det var bara ettan som gick vidare, attans, att vi alltid ska ha sån otur. Egentligen skulle de inte vara med alls, men ett lag i VÅÅÅÅÅÅÅR grupp hoppade av i sista sekund, så då hoppade naturligtvis MFF in. Men vi förlorade med 4-0, och de var inte alls SÅÅÅÅÅ bra som vi trott. Trodde att vi skulle förlora med typ 10 - 0 men icke, man märke att vissa blev sura bara för att deras kombinationer inte fungerade. Man listade ut det till slut, för de gjorde alltid samma sak. WOHOO! Jaaa, och första matchen var reeen otur. Två bollar på plan samtidigt, och domaren blåste inte av, spelarna blev förrvirrade och började kolla efter den felaktiga bollen, FAN! Två ribbskott( ett var mitt från mer än halva planen ;) ) och ett var Carros. Ett som gick ribba och ner på mållinjen, såg ej om den var inne, men såg ut som det! Ochsista matchen vann vi med 7-1 :D det var en rolig match.

Nuuu ska jag baada och sen så ska jag soova tidigt idag. ÄR sjuukt trött. Sen blire upp tidigt imorgon, för att bege sig till Ystad julskyltning!!YEEES! HAHA!

Har inte träffat min älskling alls typ:( Men tack för du kom och tittade idag=) Blev glad, men trodde först inte att du skulle komma!!=P Älskar dig och är helt glad för att dina bilder blev så fina, nu kommr nog många vela ha dig som modell!!=) Fining!


Kommentarer
Postat av: elzor

ETT RIBBSKOTT ÄR VÄL INGET ATT VARA STOLT ÖVER ;)

2006-12-03 @ 00:33:40
Postat av: wezlan

haha va ful kille du har ^^ vart bor du?

2006-12-07 @ 08:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0