TRÖÖÖÖÖTT

Jag är trööööött!! Tittade nyss på IDOOOOL! hahahaha, så sjuuukt roligt!! speciellt alla mobbade som går diiit...dem tror verkligen dem kan sjuunga. Så ball det ska bli att titta på malmöööö på måndag! =) hehe.

Ska snart kila och göra ekonomi läxan...ska läsa igenom ca 20 sidor!! BLÄÄ! ORKAAAR INTE! Sen imorgon har vi även rättskunskaaap! OOH NOOOO!

Vill verkliiigen festa nu, fick sjukt bra låtar av linnea innan..CASCAADA!! Man blir på sånt feest humööör. Vill upp till göteborg nuu och feeeesta saatan....får väl se hur det blir när jag är 18, men förhoppningsvis så blir det göteborg när jag är 18 =) Iallfall med ELZAAAN! Säg till om någon mer vill hänka :)!

Älskar diiig patrik =) min lilla pojkeee. Jättekul att du går i Lund, så att man kan träffa dig typ så 10 min o så innan du åker hem .=D =D HAPPY! Vi ses imorgon och då blir det myyys :D HIHIH! ÄLSKAR DIIG!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0