Söndag

Ja, usch, imorgon börjar skolan igen och jag orkar intee! Vill ha sommarloooov!GE MIG SOMMARLOV! =)
Igår så var jag på bio med min älskling, och min syster fick följa med för vi är så snälla! Vi såg united 93! En sjuukt bra film, man blev helt så rörd efter den. Den handlar ju om 11 sep! World trade center. Man fick se hur dem kapade planet som aldirg kom fraam! Så hemskt! Tänk på alla som satt på det planet den 11 sep! Fyfan vad hemskt!!!

Den var iaf jättebra och jag tycker att ni ska gå och se den. Jahaaaa, imorgon har jag matte C! Gud hjälp mig kommer nog inte klara den kursen alltså! Man måste typ plugga sjukt mycket för att klara den men pluggar jag så mycket? Neej, inte matte C iaf! Sen har man även Sv B som är såå tråkigt, och psykologi A som nog kommer bli rätt kul ? Hoppas jag! Och sist men inte minst. Turism! Hoppas att det är chill och rätt lätt? Jag hade samma lärare i datorkunskap så hon vet ju vem jag är och så. Och man fick ju MVG i data såååå :)! haha

Ska nog sova ganska tidigt idag för jag orkar inte göra någooot. Ska snart ta något att ääääta sen så ska jag typ....chilla i sängen och sen soova! hihi

ALLA andra är typ 18, okej inte ALLA men de flesta....och jag är 17!!!!! Hur kul är det när dem ska ut och feeesta och ha skitkul, så kommer inte ens jag in :( haha, känner mig helt mobbad!!! Men men, snart är jag 18, ( 10 november så glöm inte att gratulera mig då) HAHA! Men så har jag och elin planerat en saak som jag vill görA!! Vill att fler ska följa med...men vill fler följa med? Fan va bull annars.!! Får väl se när min födelsedag börjar närma sig =) DÅ JÄÄÄÄÄVLAR! Man fyller ju bara 18 en gång i livet sååå.

Ska kila nu!

Ville bara avsluta med att skriva om min älskling! Älskar dig jätte mycket och du betyder så mycket för mig! Vet inte vad jag ska skriva för det är svårt att skriva allt jag känner för dig =)! Men du betyder såå mycket för mig och denna gången är det föralltid? Vad sägs om det? Det låter bra för mig! hihi. Älskar dig älskling och saknaaaar dig redan, men vi ses snart igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0