Skolan

börjar idaaag! Orkar inte, känner mig inte utvilad. Kommer inte alls orka detta året, men som sagt....ETT ÅR KVAR!!!! Känns ändå bra at veta att man har ett år kvar, hoppas det går snabbt!

Jaa, jag är redan uppe, ska in till stan vid 12.05, så vet inte varför jag redan är uppe? Äh, jaja ville inte gå upp för tidigt.

Nuuu vill jag verkligen tillbaka till Ayia Napa! Bara ligga och chilla vid den fina stranden och bada i det fina vattnet! På kvällarna var det bara att gå ut en bit sen var man där, BLACK HAWK FOR LAJF! haha! Nä, men det var sjuuuukt underbart. Och jag har haft såååååååååååååå roligt. SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ roligt. Hände ju massor av saker, men orkar inte skriva ner det här ;) haha! Ni som vill veta får väl följa med nästa år =)! haha! Man måste uppleva det! =D Kanske lägger in lite bilder när jag får dem! Tar ju lite tid! haha

Nu ska jag snart gå och kääääääga maud! Eller något, sen ska jag väl bara chiiiiiiiiiilla!Nä usch. Ska ladda upp inför skolan nu. Min älskade skola! Önska mig lycka till!

Älskar dig älskling. =) synd att lovet är sluut:( nu kommer vi träffas helt liiite, och det vill jag inte, men vi får väl bara stå ut =(! Älskar dig iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0