Minnen :P

.Jag och julzor i maaalmooe!! :P För rätt länge sen hehe. linn o ja  HAHA jag och linn efter en feest i HÖÖLLLLVIIKEN!! =P haha

vi Tjaajoooor =) Skulle på fest därja ;)

hahashahaha jag och elzooor!! =P En BLOOOND ELZOR! =D


viii  Och här är jag och min älskling på linns 18 års fest =D =D ÄLSKAR DIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 Sist men inte minst......här är jag..hahaha!:P

Hade bara lust att sätta ut lite bilder hääär, satt och tittade på bilder!! :P och här ser ni några! =) =) Ska typ chilla idag tror jag. Det är fredag...men orkar inte mf!! Vad finns där att göra ? Jag är inte 18, och tänk så tittar dem legg vid öltältet idag? Vad gör jag då? haha:P sån mobbad. Men när jag fyller 18 så ska jag fanimig ut och FESTA SATAN!!!=) haha typ tre månader kvar, men men.

Jaaa, skolan har börjat nuuuu....på allvar och det är så sjukt tråkigt!! BLÄÄÄ!!! Känner att redovisning något....kommer bli jäävligt drygt. Redan idag skulle vi lära oss allt på engelska, och vi SKA kunna allt på engelska när kursen är sluut! DRYGT? JAA! Och jag och några till....gick upp TIDIGT idag för att vara i skolan vid 08.50 för att ha MATTE C!!! Men så när vi kom dit säger läraren : Ni har visst läst av schemat fel! Så säger Linda: Men vi börjar ju 08.50 ? Då säger läraren : Jaa, men inet förrens om tre veckor! VADÅ DRYgT? Så vi fick ha håltimme i en timme!! BLÄ! Men bättre än matte c, för det lär vara sjuuuukt svårt!

jaaaaaaaaaaaaaojaaaao nu ska jag chilla i sängen, ringa några samtal och äta en underbart good glass! =)

CIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAO!

Saknaaaaaar diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0