I natt

är jag uppe och åker till flygplatsen. 07.05 går flyget, snines!!! hatar att flyga också =( kommer typ dö när vi lyfter o sååå, mennär vi väl är framme så kommer jag inte fatta deet, det har gått så snabbt o det känns overkligt!!:O:O!! Men kul som fan ska det bli, och jag lovar, jag ska steeeeka som en gris :D! ska bliiii bruuuun, hoppas nu jag inte får jävla sår i huvudet där också :S:S:S:!

snart kommer min älsling hiit och säger heejdå till mig. vill inte åka ifrååån dig beeejb, du betyder så mycket för miig, men jag kommer iaf ringa dig  o skicka sms, oroa dig inte älskling. Du är min värld och mitt hjärta. Kan inte beskriva så mycket jag älskar diig så därför skriver jag inte så mycket mer här. Det viktiga är att du vethur mycket det är, hoppas jag visar det tillräckligt för dig sötnoooos, för du är allt för mig! Älskar dig sååå och kommer sakna diig, saknar dig redan liksom, o hur ska det gå i en vecka ? Kommer nog bli svårare för dig än för mig, men vi ses om en vecka sen igen älskling, det kommer gå snabbt och sen är vi med varandra igen. Vi ska ju på bio på fredagen eller lördagen =) GLÖM ALDIRG ATT JAG ÄLSKA DIG OCH BARA DIG, DET ÄR BARA DIG JAG VILL HA OCH VILL SPENDERA MITT LIV MED. JAG KÄNNER SÅ NU, ATT JAG VILL SPENDERA MITT LIV MED DIG. =) Älskar dig! Vi två föralltid!

Kommentarer
Postat av: äälin

hahah asså du ska vara i en vecka... chilla kvinnat! (och mannet med fördendelen....) ni är inte fastbunda?!.. woha, sen är ju jag med och håller koll på allesammans så han kan ju vara lugn ;)

2006-08-10 @ 20:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0