Hemma :(

Är hemma från Polen nu. Kom hem igår, båten var framme i ystad vid 8 och då körde min pappa mig och patrik till sjukhuset i ystad, där hälsade vi på patriks syster och hennes pojkvän och deras nyfödda lilla pojke :D :D :D underbart sööööt. Gaaah! Ska lätt vara barnvakt =)

Annars har dessa  9 dagarna i Polen varit sååå sjukt underbara, mycket skratt och kärlek =D. Har varit så perfekt mellan mig och min älskling. Hoppa allt är så nu när vi är hemma också.

Så mysigt o Polen, bodde ca 4 min från stranden, nära promenadgatan med massa stånd och sånt fint, och många fina restauranger med GOD mat =). Allt var så bra. Och stranden var så underbart fin. =)

Jaaa som sagt, orkar inte skriva mycket mer om det men det har varit hur kul och mysigt som helst, och vill åka dit igen =). Vill tillbaka men men hade iallafall kuul :D och tack för den fiina saken du köpte tiiill mig älskling, blev jätteglad, det var ju den jag hade tittat på :D iih. Jättefint.

Ska kanske till stan idag, växla pengar till cypern och så :P Vi åker på fredag kl 7.05 :) Måste till flygplatsen vid 5 juh :P haha fan va jobbigt, men underbart kul :D Kommer bli så kuuul, fattar itne att vi ska åka på fredag =/ men fyyyfan =D har längtat sååååå.

Kommer saknamin älskling hlt mycket, har vatt nu i 9 dagar i rad och nu känns det så tomt utan honom juu =( är van vid honom, men ska nog sova hos honom idag till imon =D Älskar dig så underbart mycket, om du bara visste. =) Älskar dig och finns alltid här för dig älskling. Vi är gjorda för varandra =D


Kommentarer
Postat av: äälin

hejhopppillesnoppppppppppppppppp vem ska köra oss dit? vavavavavvavava??????

2006-08-09 @ 12:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0