2 dagar

kvaar nu! har gått såå snabbt! =O Har knappt hunnit blinka :P!

Och elin, min pappa kör oss DIIT! HOPPAS nu din feeeeta väska får plats i bilen! :S hahaha! bara för ingen annan kunde köra diit så får väl min pappa offra sig!!!!!! hahaah skoja bara ;) hihihihi! men han kör diiit,så det är luurreburre, längtar såå mycekt nu! GAAH, kommer bli så kul. Har varit iväg och växlat pengar nu meeed!=) hihi mssor av pengar, men gud vad vi måste snåla , jag menar. har med mig ca 180 cypriotiska pund hahahaha! ja 180!!!! hah :P en maträtt får max kosta typ...6 kr! hahaa, lr 6 cypriotiska pund !=P

Ska strax byta om och åka till elzooor, för vi ska träna footboll idag. Första gången på typ en månad haha! :P Har faktiskt saknat att spela, ha typ glömt hur man gör nu! haha!

Sen efter träningen måste jag hem snabbt, duscha, packa lite sen iväg till min älskling och sova där :D älskar dig underbart mycket och den resan vi var på drog oss närmare varandra efter allt somhar hänt. Kommer sakna dig jätte mycket och kommer tänka på dig. ses ikväll älskling :D du betyder mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0